Hyötyjohtaminen palveluinnovaatioiden edistämiseksi Epäonnistuneet palvelut ja palveluhäiriöt saavat yhä enemmän julkista huomiota muun muassa sosiaalisen median kautta. Palveluinnovaatioita tarvitaan vaikuttavien ja yhdenvertaisten palvelujen...
Ihmiskeskeisiä digitaalisia palveluita yli organisaatiosiilojen Ihmisen tärkeissä elämäntilanteissa (syntymä, avioliitto, kuolema) tarvittavien digitaalisten palveluiden kehittäminen vaatii yhteistyötä ja jopa radikaaleja palveluinnovaatioita. Jotta...
Itämeri.fi on haastava mutta palkitseva ponnistus, joka laittoi laitokset yhteistyöhön Meritiedon kerääminen portaaliin on suuri, poikkeuksellisen asiakaslähtöinen hanke. Aloittaminen oli vaativaa, mutta matkan varrella kertyneet kokemukset poikkihallinnollisen yhteistyön onnistumisesta...