Ruokavirasto kehittää tiedon löydettävyyttä - voiko elintarvikevalvoja eksyä ekstranettiin? Ruokaviraston Eksyksissä ekstranetissä -projektissa kehitetään viranomaisten väliseen tiedonvaihtoon käytettävää Pikantti-ekstranettiä käyttäjiä kuunnellen. Ruokaviraston, aluehallintovirastojen ja...
Johdammeko mutulla, jamulla vai tiedolla? - Lahti ja Asikkala ratkaisevat tiedolla johtamisen haastetta Lahti ja Asikkala ratkaisevat yhdessä asiakastiedolla johtamisen haastetta. Mitä tiedolla johtamisella tarkoitetaan? Mitä se tarkoittaa käytännön johtamisessa? Miten voimme tukea päätöksentekoa, jotta...
Kuinka asiakasymmärryksestä ideoidaan ratkaisuja? Vinkkejä Asiantuntijatuen projekteilta Kehitysprojektin ideointivaiheessa korostuu yhteisymmärrys ja luovuus. Mutta ennen kun ideointia voi aloittaa, pitää ymmärtää millaista haastetta ollaan ratkaisemassa.
Konkretiaa asiakasymmärryksessä - yllättäviä oivalluksia Asiantuntijatuen aamukahveilta Kun tulevaisuuden palveluista halutaan asiakaskeskeisiä, valitaan ihmislähtöinen kehittämistapa. Tällöin puhutaan myös asiakasymmärryksestä ja osallistamisesta, mutta välillä jää pimentoon, mitä nämä...